A.R.M.S."Осінній Рейд"практичне тренування,"розбір польотів"
Модератор: Организаторы
A.R.M.S."Осінній Рейд"практичне тренування,"розбір польотів"
Дата: 19-20 жовтня 2019р.
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору: 10:30 "Плац"
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг: 18 годин.
I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.
II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.
III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити - члени вашої групи апріорі ваші союзники). Пароль вам повідомить призначений командир коли ви успішно виконаєте одне з ваших завдань, або якщо ваш умовний противник успішно провалить одне з його завдань. Але навіть якщо цього не станеться, запросіть пароль у вашого призначеного командира не пізніше 18:00.
Увага! Ви можете дізнатися пароль противника скориставшись одним з пунктів дійсних правил проекту A.R.M.S.
IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:
Пакет завдань №ХХ
Призначений командир-куратор групи: Мирослав
1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
- зорієнтуватися на місцевості,
- провести всі процедури які потрібні для вдалого маршу (призначення 12 годин, сектора відповідальності тощо...),
- вибрати спосіб проходження маршу (найраціональніший в даних умовах),
- після виконання всіх наведених вище пунктів здійснити марш в точку "__".
2. Точка "___":
- здійснити обстеження точки на наявність сил противника;
- організуйте на точці "___", на 00хв. "приховану позицію", будь-яким відомим вам способом.
3. Розвідка між точками " ___ " та " ___ " :
- після спливання вказаного часу, залиште вашу "приховану позицію" в точці " ___ " ,
- здійсніть розвідку між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом.
Ваша ціль: виявити сили противника, а при сприятливих умовах за вами залишається право на прийняття рішення щодо його ліквідації.
Додаткова інформація: умовний противник має мету - перекрити важливу __________ проходить між точками " ___ " та " ___ " впритул до _________________
Перекриття цієї рокадної _____________________________ ваших союзників на точку збору.
4. Точка " ___ " (опис точки)
Основне завдання: підготовка точки збору / бівака щонайменше на 00 бійців:
Для успішного виконання даного пункту завдання:
- вивчити місцевість навколо точки " ___ " , призначити орієнтири,
- виявити всі можливі шляхи підходу умовного противника,
- оберіть вигідне місце для точки збору / бівака в радіусі максимум 00м від точки " ___ "
(обране вами місце повинно надати можливість для огляду зони підходу до точки збору / бівака та водночас приховати/замаскувати кожного бійця),
- обрати можливі шляхи евакуації з точки збору / бівака (для "продвинутих" та старих членів проекту: обов'язково переконатися, що обрані шляхи евакуації дозволяють вашій групі продемонструвати противнику значну вогневу потужність при вашому відході, а не як завжди).
- призначити орієнтири для точок збору особового складу на випадок якщо оборона точки збору / бівака " розсиплеться" під натиском противника,
- доповісти про виконання вище наведених пунктів призначеному вам командиру, а саме: нанесіть схематично на папір, те як ви бачите вашу точки збору / бівак. У випадку якщо командира немає поряд_____________________________________________________________не маєте таку можливість, будете пояснювати поки він не зрозуміє "схему".
5. Засідка:
- після вашого докладу командиру (щодо вище наведеної схеми) в радіусі максимум 00м. від точки " ___ " враховуючи дані конкретні умови - найраціональнішим способом з будь-яких вам відомих організуйте засідку, на перебування в засідці витратити не менше 00хв.
6. Точка " ___ " ( опис точки у):
- після спливання часу вказаного на засідку біля точки " ___ " , приховано покиньте її,
- здійсніть розвідку місцевості між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом,
- у разі виявлень __________________негайно повідомити призначеному командиру,
- виявити сили противника які намагаються _____________, що прямує з району точки " ___ " на села____________
Основна задача: здійснити ________ точки " ___ " на присутність ________________________;
- після того як точка " ___ " , і ви впевнені що ________, запросить пароль у командир для розпізнавання союзників.
Додаткова інформація:
а) противник має мету: ______________, що приведи до затримки прибуття груп ваших союзників на 00 години. (вони не будуть знати координати точки збору вчасно).
б) при сприятливих умовах або у випадку якщо командир не виходить на зв'язок, за вами залишається право на прийняття рішення щодо ліквідації умовного "противника".
7. Точка збору:
- не пізніше 00:00 дістатися точки " ___ " та об'єднатися з союзниками на___________,
- повідомити про ваше об'єднання з групою союзників призначеного командира.
8. "Зачистка":
- не пізніше 00:00 здійснити _______ в складі групи ваших союзників з точки " ___ " до точки " ___ " .
- в складі групи ваших союзників здійсніть _______ умовного противника від точки " ___ " до точки " ___ " , при виявлені противника знищить його.
__________________
*
V. - виключно для любителів халяви та разгє____єв)))
Чому так?
По-перше: Сенс в тому, що цим пунктом одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - як приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напівробочим приводом та нормально себе відчувати.
Не треба на комусь виїжджати, це тренування))))))! Це не гра наближена до реальності! Якщо людина помилилась тренуючись та її "відправили на мертвяк" в першій ж боївці тренування, не можна відбирати в неї подальшу можливість тренуватися в своєму спорядженні через те, що ви не доглянули своє спорядження і вам більше поталанило "забаранити" друга хутчіш ніж "випилять" з тренування вас. І якщо ваш привод вийшов зі строю механічно - це ваша проблема, треба дивитись за своєю "зброєю". Що до приводу взагалі не бачу сенсу трофеїти якщо це не гра і ваш привод умовно/ чи механічно вийшов з ладу. На тренуванні немає сенсу віджати в когось привод та тренуватись з ним добу, він не є продовження вашого тіла, він частина іншого організму. Це як в реальності, навіть не уявляєш як пристріляна трофейна зброя (може взагалі в ярдах), можливо якісь особливі набої використовувались та т.і.
По-друге: Не бачу сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось розумне порадив, не тільки стосовно спорядження. Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається, тисне, "парить", знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, збезводненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню. Тому який сенс з чимось не своїм, віджатим, напрацьовувати якісь навички?
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору: 10:30 "Плац"
Таймінг: 18 годин.
I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.
II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.
III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити - члени вашої групи апріорі ваші союзники). Пароль вам повідомить призначений командир коли ви успішно виконаєте одне з ваших завдань, або якщо ваш умовний противник успішно провалить одне з його завдань. Але навіть якщо цього не станеться, запросіть пароль у вашого призначеного командира не пізніше 18:00.
Увага! Ви можете дізнатися пароль противника скориставшись одним з пунктів дійсних правил проекту A.R.M.S.
IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:
Пакет завдань №ХХ
Призначений командир-куратор групи: Мирослав
1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
- зорієнтуватися на місцевості,
- провести всі процедури які потрібні для вдалого маршу (призначення 12 годин, сектора відповідальності тощо...),
- вибрати спосіб проходження маршу (найраціональніший в даних умовах),
- після виконання всіх наведених вище пунктів здійснити марш в точку "__".
2. Точка "___":
- здійснити обстеження точки на наявність сил противника;
- організуйте на точці "___", на 00хв. "приховану позицію", будь-яким відомим вам способом.
3. Розвідка між точками " ___ " та " ___ " :
- після спливання вказаного часу, залиште вашу "приховану позицію" в точці " ___ " ,
- здійсніть розвідку між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом.
Ваша ціль: виявити сили противника, а при сприятливих умовах за вами залишається право на прийняття рішення щодо його ліквідації.
Додаткова інформація: умовний противник має мету - перекрити важливу __________ проходить між точками " ___ " та " ___ " впритул до _________________
Перекриття цієї рокадної _____________________________ ваших союзників на точку збору.
4. Точка " ___ " (опис точки)
Основне завдання: підготовка точки збору / бівака щонайменше на 00 бійців:
Для успішного виконання даного пункту завдання:
- вивчити місцевість навколо точки " ___ " , призначити орієнтири,
- виявити всі можливі шляхи підходу умовного противника,
- оберіть вигідне місце для точки збору / бівака в радіусі максимум 00м від точки " ___ "
(обране вами місце повинно надати можливість для огляду зони підходу до точки збору / бівака та водночас приховати/замаскувати кожного бійця),
- обрати можливі шляхи евакуації з точки збору / бівака (для "продвинутих" та старих членів проекту: обов'язково переконатися, що обрані шляхи евакуації дозволяють вашій групі продемонструвати противнику значну вогневу потужність при вашому відході, а не як завжди).
- призначити орієнтири для точок збору особового складу на випадок якщо оборона точки збору / бівака " розсиплеться" під натиском противника,
- доповісти про виконання вище наведених пунктів призначеному вам командиру, а саме: нанесіть схематично на папір, те як ви бачите вашу точки збору / бівак. У випадку якщо командира немає поряд_____________________________________________________________не маєте таку можливість, будете пояснювати поки він не зрозуміє "схему".
5. Засідка:
- після вашого докладу командиру (щодо вище наведеної схеми) в радіусі максимум 00м. від точки " ___ " враховуючи дані конкретні умови - найраціональнішим способом з будь-яких вам відомих організуйте засідку, на перебування в засідці витратити не менше 00хв.
6. Точка " ___ " ( опис точки у):
- після спливання часу вказаного на засідку біля точки " ___ " , приховано покиньте її,
- здійсніть розвідку місцевості між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом,
- у разі виявлень __________________негайно повідомити призначеному командиру,
- виявити сили противника які намагаються _____________, що прямує з району точки " ___ " на села____________
Основна задача: здійснити ________ точки " ___ " на присутність ________________________;
- після того як точка " ___ " , і ви впевнені що ________, запросить пароль у командир для розпізнавання союзників.
Додаткова інформація:
а) противник має мету: ______________, що приведи до затримки прибуття груп ваших союзників на 00 години. (вони не будуть знати координати точки збору вчасно).
б) при сприятливих умовах або у випадку якщо командир не виходить на зв'язок, за вами залишається право на прийняття рішення щодо ліквідації умовного "противника".
7. Точка збору:
- не пізніше 00:00 дістатися точки " ___ " та об'єднатися з союзниками на___________,
- повідомити про ваше об'єднання з групою союзників призначеного командира.
8. "Зачистка":
- не пізніше 00:00 здійснити _______ в складі групи ваших союзників з точки " ___ " до точки " ___ " .
- в складі групи ваших союзників здійсніть _______ умовного противника від точки " ___ " до точки " ___ " , при виявлені противника знищить його.
__________________
*
V. - виключно для любителів халяви та разгє____єв)))
Чому так?
По-перше: Сенс в тому, що цим пунктом одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - як приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напівробочим приводом та нормально себе відчувати.
Не треба на комусь виїжджати, це тренування))))))! Це не гра наближена до реальності! Якщо людина помилилась тренуючись та її "відправили на мертвяк" в першій ж боївці тренування, не можна відбирати в неї подальшу можливість тренуватися в своєму спорядженні через те, що ви не доглянули своє спорядження і вам більше поталанило "забаранити" друга хутчіш ніж "випилять" з тренування вас. І якщо ваш привод вийшов зі строю механічно - це ваша проблема, треба дивитись за своєю "зброєю". Що до приводу взагалі не бачу сенсу трофеїти якщо це не гра і ваш привод умовно/ чи механічно вийшов з ладу. На тренуванні немає сенсу віджати в когось привод та тренуватись з ним добу, він не є продовження вашого тіла, він частина іншого організму. Це як в реальності, навіть не уявляєш як пристріляна трофейна зброя (може взагалі в ярдах), можливо якісь особливі набої використовувались та т.і.
По-друге: Не бачу сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось розумне порадив, не тільки стосовно спорядження. Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається, тисне, "парить", знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, збезводненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню. Тому який сенс з чимось не своїм, віджатим, напрацьовувати якісь навички?
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1672
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2518 раз.
- Поблагодарили: 3031 раз.
- Команда: Гвардія
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
Я с Карданом в деле.
Предлагаю с 19-го на 20-е.
Предлагаю с 19-го на 20-е.
- За это сообщение автора Kowalski поблагодарили: 3
- Gosha • PAKETA67 • Shwarkmann
- General
- Награды: 20
- Сообщения: 245
- Зарегистрирован: 14 мар 2016
- Флаг:
- Благодарил (а): 170 раз.
- Поблагодарили: 295 раз.
- Позывной (Ник): Kowalski
- Команда: Possum Suicide Squad
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
СК "ТЕНЬ" в деле, только не 4-5 октября гуляем на свадьбе сокомандника с СК "ТЕНЬ" ))) поддерживаю даты которые озвучил Kowalski
Последний раз редактировалось Gosha 02 сен 2019, 13:45, всего редактировалось 1 раз.
Солдат не хочет убивать,
но умеет это хорошо делать
но умеет это хорошо делать
- За это сообщение автора Gosha поблагодарил:
- Shwarkmann
- Маршал
- Награды: 27
- Сообщения: 907
- Зарегистрирован: 01 окт 2012
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 1250 раз.
- Поблагодарили: 1403 раз.
- Позывной (Ник): Gоsha
- Команда: СК "ТЕНЬ"
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
Планируем быть, по датам как вариант 26-27 числа (12-13 октября едим в Николаев на суточную, надо передохнуть неделю после)
- Major General
- Награды: 11
- Сообщения: 168
- Зарегистрирован: 03 мар 2015
- Флаг:
- Благодарил (а): 146 раз.
- Поблагодарили: 170 раз.
- Позывной (Ник): FideL
- Команда: Tasmanian Devils
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
теоретически могу 4-6.10; 19-20.10
- Сolonel
- Награды: 10
- Сообщения: 36
- Зарегистрирован: 14 янв 2019
- Флаг:
- Благодарил (а): 79 раз.
- Поблагодарили: 43 раз.
- Позывной (Ник): K`Shan
- Команда: Kablamo!/ P.S.S.
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
За 19-20 или еще через неделю
- General of the Army
- Награды: 22
- Сообщения: 670
- Зарегистрирован: 15 мар 2014
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 119 раз.
- Поблагодарили: 494 раз.
- Позывной (Ник): Memphis
- Команда: Bandidos
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
До речі - може кому буде цікава ідея.
Кілька разів в Києві на тренуваннях експериментував з "аварійним" способом орієнтації при зборі групи на місцевості.
Траплялось, а може і досі буває, коли під час збору групи починається блукання навколо трьох сосен, на що витрачається час, нерви і.т.д.
Якщо є зв'язок по рації, та немає змоги точно визначити напрям руху для збору - один з учасників підриває звичайну петарду, що дає іншим змогу отримати орієнтовний напрям на слух. Метод не ідеальний і демаскуючий, але інколи може стати в нагоді.
Так само в "Аварійному пакеті", окрім запасної карти полігону та іншого, також намагаюсь тримати кілька петард, на випадок, якщо сам десь загублюсь - щоб хоч якось сигнал подати у разі необхідності.
Кілька разів в Києві на тренуваннях експериментував з "аварійним" способом орієнтації при зборі групи на місцевості.
Траплялось, а може і досі буває, коли під час збору групи починається блукання навколо трьох сосен, на що витрачається час, нерви і.т.д.
Якщо є зв'язок по рації, та немає змоги точно визначити напрям руху для збору - один з учасників підриває звичайну петарду, що дає іншим змогу отримати орієнтовний напрям на слух. Метод не ідеальний і демаскуючий, але інколи може стати в нагоді.
Так само в "Аварійному пакеті", окрім запасної карти полігону та іншого, також намагаюсь тримати кілька петард, на випадок, якщо сам десь загублюсь - щоб хоч якось сигнал подати у разі необхідності.
- За это сообщение автора Dietrich поблагодарил:
- Shwarkmann
- Подполковник
- Награды: 6
- Сообщения: 30
- Зарегистрирован: 27 авг 2013
- Откуда: Kyiv
- Флаг:
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 44 раз.
Re: A.R.M.S. практичне тренування ХХ жовтяня 2019р.
Буду участвовать. Подходит дата 19-20.10
- Сolonel
- Награды: 10
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 авг 2013
- Откуда: Оттуда
- Флаг:
- Благодарил (а): 724 раз.
- Поблагодарили: 567 раз.
- Позывной (Ник): DAOS
- Команда: ЧЕРТИ
Re: A.R.M.S. практичне тренування 19-20 жовтня 2019р.
1й пост оновлено, зміни помічені червоним.
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1672
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2518 раз.
- Поблагодарили: 3031 раз.
- Команда: Гвардія
Re: A.R.M.S."Осінній Рейд"- практичне тренування 19-20жовтня
Очень хочу ))) 18 у меня год свадьбы ... не знаю какой я буду 19 ... и надо наверное собратьсязарание...
- Сolonel
- Награды: 13
- Сообщения: 294
- Зарегистрирован: 23 дек 2012
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 315 раз.
- Поблагодарили: 198 раз.
- Позывной (Ник): Stepa
- Команда: P.S.S.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5