A.R.M.S.25-26травня2019 Оп.:"All-in"день 3й, post scriptum
Модератор: Организаторы
Re: A.R.M.S. **-** **** 2019 "All-in"день 3й, post scriptum
...ждемссс новостей)))
Солдат не хочет убивать,
но умеет это хорошо делать
но умеет это хорошо делать
- Маршал
- Награды: 27
- Сообщения: 907
- Зарегистрирован: 01 окт 2012
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 1250 раз.
- Поблагодарили: 1403 раз.
- Позывной (Ник): Gоsha
- Команда: СК "ТЕНЬ"
A.R.M.S. Оп.:"All-in"день 3й, post scriptum
Дата проведення регіонального заходу "Операція "All-in"день 3й, post scriptum": 25-26 травня 2019р.
готуємось, тренуємось...
готуємось, тренуємось...
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1671
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2515 раз.
- Поблагодарили: 3029 раз.
- Команда: Гвардія
Re: A.R.M.S.25-26травня2019 Оп.:"All-in"день 3й, post script
+ ждем с нетерпением!
Если что то надо помочь я на связи.
Если что то надо помочь я на связи.
- Генерал армии
- Награды: 23
- Сообщения: 126
- Зарегистрирован: 10 авг 2013
- Откуда: от туда
- Флаг:
- Благодарил (а): 502 раз.
- Поблагодарили: 203 раз.
- Позывной (Ник): Тапаз
- Команда: СК "ТЕНЬ"
Re: A.R.M.S. Оп.:"All-in"день 3й, post scriptum
Myroslav писал(а):Дата проведення регіонального заходу "Операція "All-in"день 3й, post scriptum": 25-26 травня 2019р.
готуємось, тренуємось...
+
Солдат не хочет убивать,
но умеет это хорошо делать
но умеет это хорошо делать
- Маршал
- Награды: 27
- Сообщения: 907
- Зарегистрирован: 01 окт 2012
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 1250 раз.
- Поблагодарили: 1403 раз.
- Позывной (Ник): Gоsha
- Команда: СК "ТЕНЬ"
- Подполковник
- Награды: 12
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 27 мар 2018
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 23 раз.
- Поблагодарили: 60 раз.
- Позывной (Ник): Mozart
- Команда: Ск Тень
Re: A.R.M.S.25-26травня2019 Оп.:"All-in"день 3й, post script
Надеюсь народ еще подтянется =)
- General
- Награды: 20
- Сообщения: 244
- Зарегистрирован: 14 мар 2016
- Флаг:
- Благодарил (а): 170 раз.
- Поблагодарили: 294 раз.
- Позывной (Ник): Kowalski
- Команда: Possum Suicide Squad
Re: A.R.M.S.25-26травня2019 Оп.:"All-in"день 3й, post script
Принял. Планируем!
- За это сообщение автора GOODWIN-UA поблагодарил:
- Myroslav
- Сaptain
- Награды: 7
- Сообщения: 8
- Зарегистрирован: 14 июл 2017
- Флаг:
- Благодарил (а): 4 раз.
- Поблагодарили: 27 раз.
- Позывной (Ник): GOODWIN
- Команда: AMRF, Київ
Re: A.R.M.S. Оп.:"All-in"день 3й, post scriptum
Myroslav писал(а):Дата проведення регіонального заходу "Операція "All-in"день 3й, post scriptum": 25-26 травня 2019р.
готуємось, тренуємось...
Починаєм готуватись)
- Подполковник
- Награды: 6
- Сообщения: 30
- Зарегистрирован: 27 авг 2013
- Откуда: Kyiv
- Флаг:
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 44 раз.
Re: A.R.M.S.25-26травня2019 Оп.:"All-in"день 3й, post script
Двигун цієї гри:
Як вже і писав, регіональна гра (хоча при такій цікавості хлопців з півночі важко назвати захід регіональним) "Операція "All-in" день 3й, post scriptum..." буде логічним продовження попереднього всеУкраїнського заходу проекту "Операція:"All-in" день 2й, 13год. в Бенгазі", а це означає, що почнемо з того ж місця де закінчили, хто не в курсі читайте перший пост теми: viewtopic.php?f=297&t=21189
Двигун гри та задачі:
(Задачі логічні для суперників, так як вони витікають з результатів минулої гри, тому відкриті. Більш детальні задачі, якщо вони будуть, отримають командири сторін)
Інформація для всіх:
1. Борт здійснив аварійну посадку, а ні польовий командир ОСП (далі об'єкт), а ні ті хто вижив після посадки не в курсі хто контролює дану територію, також їм не відомо де їх союзники чи противники.
2. Всі учасники традиційно до точки висадки доставляються на орг-транспорті з закритими очима та рандомно.
2.1. Логічно, що не рандомно починає гру виключно розрахунок ПЗРК який умовно уразив евакуаційний літак та розпочав гру. Але вони не будуть знати до початку гри де "впав" літак.
3.Транспорт:
3.1. Ігровий транспорт сторін, якщо хтось буде його використовувати, також почне гру рандомно.
3.1.1. Заздалегідь до заходу будуть методом жеребкування вибрані контрольні точки старту для кожного ігрового транспорту.
3.1.2. Після оголошення про початок гри, ігровий водій розкриває "нажеребкований" ним конверт, ігровий транспорт як уражений (згідно п.6.5.5. правил) добирається до вказаної в конверті контрольної точки старту, з неї доповідає командиру своєї сторони про те де він знаходиться і тільки після цього починає гру.
4. Як завжди, родзинкою південних ігор є джентельменська домовленість: якщо вас побачили місцеві жителі, ви повідомляєте противнику свої координати та кількість вашого загону))
(або спробуйте пояснити місцевим чому вам треба потикати в них гумовим ножем))) В нас же є правила як треба поводитись з некомбатантами)) )
5. Гра буде проходити до 11:00 26 травня 2019р. Пропоную після гри, як завжди невеликий пікнік.
6. Це сиквел, тому гра буде проходити на тому ж полігоні.
Інформація для AMRF:
7. Задача AMRF: захопити об'єкт та евакуювати його. В повній мірі завдання вважається виконаним якщо об'єкт залишився живим. І тоді на наступній всеУкраїнській грі в південному регіоні стороною ОСП буде командувати хтось інший, але точно не я.
7.1. Так як всі сили AMRF евакуювалися під час другого дня:
7.1.1. На пошуки вище зазначеного об'єкта посилаються всі навколишні сили які залишились в даному районі: патрулі, розвідка тощо, а з півночі поспішає підкріплення.
7.1.2. Висаджуватися з орг-транспорту перед грою будете по 3-5 багнета.
7.1.4. Кияни висаджуються всі разом з основними силами.
7.2. Місце аварійної посадки борту буде відомо AMRF через 10хв. після початку гри.
Інформація для ОСП:
8. Задача ОСП: не дати можливості AMRF захопити об'єкт до 11:00 26 травня 2019р.
- для вас евакуювати об'єкт нема куди, тому вам необхідно реалізовувати цю задачу до кінця ігрового часу.
- на цій грі для вас нема евакуації, тому шансів закінчити гру раніше нема, вихід з гри тільки через мертвяк. Евакуація важкопоранених бійців здійснюється тільки на околицях будь-якого населеного пункту. Тобто відіграємо, що дотягнули важкопораненого до безпечної "консперативної хати повстанців)))"
- в повній мірі завдання вважається виконаним якщо до вказаного часу об'єкт буде живим. Але в критичній ситуації, як крайня дія, для запобігання витоку важливої для повстання інформації, дозволяється ліквідувати його, навіть якщо він або члени ОСП будуть надавати супротив.
8.1. Так як все ОСП півдня було винищено, гра почнеться для вас зі збору повстанців з навколишніх населених пунктів для пошуку об'єкта.
8.1.1. Тобто висаджуєтесь в безпосередній близькості до населених пунктів. (От вам і тренування "Точок збору" буде.)
Як вже і писав, регіональна гра (хоча при такій цікавості хлопців з півночі важко назвати захід регіональним) "Операція "All-in" день 3й, post scriptum..." буде логічним продовження попереднього всеУкраїнського заходу проекту "Операція:"All-in" день 2й, 13год. в Бенгазі", а це означає, що почнемо з того ж місця де закінчили, хто не в курсі читайте перший пост теми: viewtopic.php?f=297&t=21189
Двигун гри та задачі:
(Задачі логічні для суперників, так як вони витікають з результатів минулої гри, тому відкриті. Більш детальні задачі, якщо вони будуть, отримають командири сторін)
Інформація для всіх:
1. Борт здійснив аварійну посадку, а ні польовий командир ОСП (далі об'єкт), а ні ті хто вижив після посадки не в курсі хто контролює дану територію, також їм не відомо де їх союзники чи противники.
2. Всі учасники традиційно до точки висадки доставляються на орг-транспорті з закритими очима та рандомно.
2.1. Логічно, що не рандомно починає гру виключно розрахунок ПЗРК який умовно уразив евакуаційний літак та розпочав гру. Але вони не будуть знати до початку гри де "впав" літак.
3.Транспорт:
3.1. Ігровий транспорт сторін, якщо хтось буде його використовувати, також почне гру рандомно.
3.1.1. Заздалегідь до заходу будуть методом жеребкування вибрані контрольні точки старту для кожного ігрового транспорту.
3.1.2. Після оголошення про початок гри, ігровий водій розкриває "нажеребкований" ним конверт, ігровий транспорт як уражений (згідно п.6.5.5. правил) добирається до вказаної в конверті контрольної точки старту, з неї доповідає командиру своєї сторони про те де він знаходиться і тільки після цього починає гру.
4. Як завжди, родзинкою південних ігор є джентельменська домовленість: якщо вас побачили місцеві жителі, ви повідомляєте противнику свої координати та кількість вашого загону))
(або спробуйте пояснити місцевим чому вам треба потикати в них гумовим ножем))) В нас же є правила як треба поводитись з некомбатантами)) )
5. Гра буде проходити до 11:00 26 травня 2019р. Пропоную після гри, як завжди невеликий пікнік.
6. Це сиквел, тому гра буде проходити на тому ж полігоні.
Інформація для AMRF:
7. Задача AMRF: захопити об'єкт та евакуювати його. В повній мірі завдання вважається виконаним якщо об'єкт залишився живим. І тоді на наступній всеУкраїнській грі в південному регіоні стороною ОСП буде командувати хтось інший, але точно не я.
7.1. Так як всі сили AMRF евакуювалися під час другого дня:
7.1.1. На пошуки вище зазначеного об'єкта посилаються всі навколишні сили які залишились в даному районі: патрулі, розвідка тощо, а з півночі поспішає підкріплення.
7.1.2. Висаджуватися з орг-транспорту перед грою будете по 3-5 багнета.
7.1.4. Кияни висаджуються всі разом з основними силами.
7.2. Місце аварійної посадки борту буде відомо AMRF через 10хв. після початку гри.
Інформація для ОСП:
8. Задача ОСП: не дати можливості AMRF захопити об'єкт до 11:00 26 травня 2019р.
- для вас евакуювати об'єкт нема куди, тому вам необхідно реалізовувати цю задачу до кінця ігрового часу.
- на цій грі для вас нема евакуації, тому шансів закінчити гру раніше нема, вихід з гри тільки через мертвяк. Евакуація важкопоранених бійців здійснюється тільки на околицях будь-якого населеного пункту. Тобто відіграємо, що дотягнули важкопораненого до безпечної "консперативної хати повстанців)))"
- в повній мірі завдання вважається виконаним якщо до вказаного часу об'єкт буде живим. Але в критичній ситуації, як крайня дія, для запобігання витоку важливої для повстання інформації, дозволяється ліквідувати його, навіть якщо він або члени ОСП будуть надавати супротив.
8.1. Так як все ОСП півдня було винищено, гра почнеться для вас зі збору повстанців з навколишніх населених пунктів для пошуку об'єкта.
8.1.1. Тобто висаджуєтесь в безпосередній близькості до населених пунктів. (От вам і тренування "Точок збору" буде.)
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1671
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2515 раз.
- Поблагодарили: 3029 раз.
- Команда: Гвардія
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6