A.R.M.S. 13 серпня 2017р. загальнопроектне тренування

Спеціальний розділ ігор, заходів та новин проекту A.R.M.S.

Модератор: Организаторы

Re: A.R.M.S. 13 серпня 2017р. Тренування сторони СНР

Сообщение Myroslav » 12 авг 2017, 19:42

Порадились з усіма ком.сторін, вирішили робити тренування для всіх членів проекту. Мало часу до гри в столиці залишалось.
Так що чекаємо і хлопців з AMRF. Будемо засідки вчити. Бо забагато цього Білого Вовку

P.S.
Хто хоче себе спробувати в проекті пишіть. Знайте правила та приїзжайте. Спробуєте себе та проект на цьому тренуванні .
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
Генерал-полковник
Рейтинг: 2035 Units
Награды: 6
Military Police (1) Зам ком команды (1) Организатор игр (1) Участник проекта UNIT (1)
Участник проекта A.R.M.S. (1)
Ветеран (1)
Сообщения: 794
Зарегистрирован: 15 окт 2007
Флаг: Украина (ua)
Благодарил (а): 1130 раз.
Поблагодарили: 1610 раз.
Команда: Гвардія

Re: A.R.M.S. 13 серпня 2017р. загальнопроектне тренування

Сообщение Myroslav » 14 авг 2017, 17:08

Теорія яку обіцяв скинути, на наступному тренуванні вважаю за необхідне саме цей "протокол дій" відпрацювати найбільш кількість разів. В лісах Києва це точно може знадобиться!!!

Вихід з засідки:

Рух і маневри
Пам’ятайте, що бійці, які влаштували на вас ближню засідку, знаходяться в
статичному положенні. Вони ретельно розподілили сектори вогню так, щоб не
вразити один одного. Це може стати вашою перевагою, тому пам’ятайте, що
противник не має наміру стріляти по власних бійцях.
Ваш патруль рухається. Рухомі цілі важче уразити.
Зважаючи на те, що вогневий контакт ближньої засідки триває 15 секунд, вразити значну кількість рухомих мішеней буде неможливо.

Якщо кожен з бійців в засаді має приписані йому сектори вогню, то що він робитиме, якщо його ціль вийде з сектору вогню Його опції будуть наступними:
● Продовжити ведення вогню по цілях всередині його сектору і не звер-
тати уваги на цілі в сусідніх секторах.
● Припинити вогонь якщо в його секторі немає цілей.
● Продовжити обстріл цілі після того, як вона залишила його сектор
вогню. (це чисто страйкбольна тема) :grin:
Жоден з цих варіантів не є добрим, але найчастіше обирають третій, що ство-
рює значні проблеми для самих бійців, що встановили засідку.
Річ у тому, що якщо команда засідки веде вогонь по вам поки ви йдете в атаку,
вона починає придушувати власних бійців. Це негативно вплине на мораль і результативність дій бійців противника. Якщо ж вони не ведуть вогонь по вас, ви
можете спокійно вести вогонь по них.
З іншого боку, якщо ви тікатимете від засідки, вам стрілятимуть в спину. Крім того, добре спланована засада буде спиратися на використання інженерних і природних перешкод, які сповільнять чи повністю унеможливлять ваш відхід.

Найкращий варіант виходу з ближньої засідкиатака через позицію
противника!


Вся ваша природа буде протестувати проти того, аби діяти так і вимагатиме
розвернутися і тікати. От тому тренувати реакції слід до автоматизму.

Порядок дій при виході з ближньої засідки:
1. Як тільки якийсь з бійців переконується, що патруль потрапив у зону
ураження засідки, він подає сигнал «Ближня засідка – зліва / справа.
Досить часто розуміння приходить вже після того, як було зроблено
перший постріл, але це не має значення. Процедура лишається тією ж.

2. Кожен боєць повинен почати рух в напрямку найближчого джерела шуму, звичайно якщо він не почув команди. Це слід робити без вагання. Не ставити питань. Не залягати. Не пробувати закидати противника гранатами. Якщо ви будете робити щось з цього, ви відірветеся від своїх, будете ізольовані в зоні ураження і скоро вас уб’ють.

3. Як тільки ви заходите на позицію противника всі бійці ведуть вогонь
вправо і вліво з тим, аби завдати противнику втрат і зруйнувати його
бойовий порядок. У ворога є вибір – відступити або бути ліквідованим.

4. Тільки в цей момент можна почати шукати укриття і комунікувати з
бійцями вашого патруля. Ті з ваших бійців хто не потрапив в зону ураження, повинні обійти засідку з флангів.

Головним завданням є вивести людей з зони ураження, а другорядним - зруйнувати позицію противника. Засідка – вкрай мінливе «середовище». Тільки використання необмеженого насильства може дозволити вам розбити ворога і врятувати вашу команду. Опинитися в зоні ураження – погана ситуація, ви напевне понесете втрати. Але це не значить, що ви не можете вижити і перемогти.
Слід використати потребу організації, яку має команда в засідці, проти неї. Реагувати треба жорстоко і миттєво(с)
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.

За это сообщение автора Myroslav поблагодарили: 4
ALFAPITHONGoshaNipkinsTapaz
Генерал-полковник
Рейтинг: 2035 Units
Награды: 6
Military Police (1) Зам ком команды (1) Организатор игр (1) Участник проекта UNIT (1)
Участник проекта A.R.M.S. (1)
Ветеран (1)
Сообщения: 794
Зарегистрирован: 15 окт 2007
Флаг: Украина (ua)
Благодарил (а): 1130 раз.
Поблагодарили: 1610 раз.
Команда: Гвардія

Пред.

Вернуться в A.R.M.S.

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

Партнёры
partners-picture2 partners-picture1 partners-picture3 partners-picture4