Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.
Модератор: Организаторы
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
Щодо СХП " безумству хоробрих співаємо пісню".
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.
- Майор
- Награды: 4
- Сообщения: 7
- Зарегистрирован: 28 фев 2020
- Откуда: Kyiv
- Флаг:
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 6 раз.
- Команда: AMRF
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
Пропоную роглянути ще обмеження по відстананях по класах:
карабін - 200 м;
кулемет - 500 м;
снайперська гвинтівка - 600-700 м.
карабін - 200 м;
кулемет - 500 м;
снайперська гвинтівка - 600-700 м.
- Подполковник
- Награды: 5
- Сообщения: 25
- Зарегистрирован: 17 окт 2007
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 6 раз.
- Поблагодарили: 8 раз.
- Команда: Гвардія
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
можливо підкину трохи на пропеллер, але маю низку питань:
1. який радіус променя на 100м? чи не вийде так, що для ураження цілі необхідно буде лише направити "зброю" в сторону цілі. Навіщо вицілювати, якщо промень і так зачепить?
2.навіть якщо діаметр променя 5 см на відстані в 100 м, що робити з іншими частинами тіла (руки та ноги)? Чи ми відмовляємося від поранень повністю? або скільки буде необхідно "приймачів" для того, щоб повністю покрити тіло бійця? Та яким чином запрограмувати приймачі на те, щоб вони робили диференціацію між пораненням та смертю?
3. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з піротехнікою? адже гранати, фугаси та міни теж мають місце в нашому хоббі. І справа тут не лише у потраплянні елементів, а біьше у мінімальному радіусі ураження.
4. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з "холодною зброєю"?
1. який радіус променя на 100м? чи не вийде так, що для ураження цілі необхідно буде лише направити "зброю" в сторону цілі. Навіщо вицілювати, якщо промень і так зачепить?
2.навіть якщо діаметр променя 5 см на відстані в 100 м, що робити з іншими частинами тіла (руки та ноги)? Чи ми відмовляємося від поранень повністю? або скільки буде необхідно "приймачів" для того, щоб повністю покрити тіло бійця? Та яким чином запрограмувати приймачі на те, щоб вони робили диференціацію між пораненням та смертю?
3. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з піротехнікою? адже гранати, фугаси та міни теж мають місце в нашому хоббі. І справа тут не лише у потраплянні елементів, а біьше у мінімальному радіусі ураження.
4. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з "холодною зброєю"?
https://www.facebook.com/groups/284833805310514/ Вступаем в группу
- Маршал
- Награды: 18
- Сообщения: 967
- Зарегистрирован: 19 ноя 2012
- Откуда: Одеса "ПВК Дружина"
- Флаг:
- Благодарил (а): 1062 раз.
- Поблагодарили: 872 раз.
- Позывной (Ник): Електрик
- Команда: ЧВК Дружина
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
Electric писал(а):можливо підкину трохи на пропеллер, але маю низку питань:
1. який радіус променя на 100м? чи не вийде так, що для ураження цілі необхідно буде лише направити "зброю" в сторону цілі. Навіщо вицілювати, якщо промень і так зачепить?
2.навіть якщо діаметр променя 5 см на відстані в 100 м, що робити з іншими частинами тіла (руки та ноги)? Чи ми відмовляємося від поранень повністю? або скільки буде необхідно "приймачів" для того, щоб повністю покрити тіло бійця? Та яким чином запрограмувати приймачі на те, щоб вони робили диференціацію між пораненням та смертю?
3. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з піротехнікою? адже гранати, фугаси та міни теж мають місце в нашому хоббі. І справа тут не лише у потраплянні елементів, а біьше у мінімальному радіусі ураження.
4. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з "холодною зброєю"?
Ну поки відповім на те, в чому впевнений, чи пам'ятаю.
Потім отримаю уточнення, відповім на інші.
1) після вихідних скажу. Там залежить від обладнання.
2) 5 см на 100 метрів - то меньше 2 moa, а це вам і калашмат вогнепальний не видає з пряморуким стрільцем. Поранення реалізуються організаційно досить просто, це питання більше правил. Але технічно там якась різниця теж є, щось програмується. Якщо цікаво, можу запитати. Там чи то кількість уражень, чи то кількість приймачів. Але я від початку планував вирішувати питання організаційно, тож не дуже заглиблювався. Вдягати на кінцівки приймачі не має сенсу в цілому, це не роблять навіть на дуже дорогих військових симуляторах. Ціна значно збільшується, а у 80% випадків це не має значення. До того ж дистанції контакту в середньому зростуть, і це технічно перестає впливати. У страйку теж купа обмежень, і те, і інше це не про навички стрільби. Влучну стрільбу можна тренувати лише стріляючи.
3) приймачі співпрацюють з піротехнікою так само, як і привода. Тобто ніяк. Це питання організаційне.
4) очевидно, так само ніяк. Це не технічне питання, а питання правил.
- Майор
- Награды: 4
- Сообщения: 7
- Зарегистрирован: 28 фев 2020
- Откуда: Kyiv
- Флаг:
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 6 раз.
- Команда: AMRF
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
Давайте відразу розділимо питання технічні і організаційні.
Вони звичайно пов'язані, бо певні правила виходять з особливостей обладнання. Власне тому і буде тестування, бо поки сам не впевнений, не вивести правила.
Але є суто організаційна площина. Піротехніка, спорядження, тактика дій, імітація різної рукопашки - це питання, які не мають відношення до технічної складової лазертагу.
Тобто, можна, звісно, заморочитись її технічною реалізацією, але то буде дуже дорога гра.
Наприклад, різні репліки майлза тягнуть по 65к за комплект. Те, що можна вирішити організаційно, треба так і вирішувати.
Вони звичайно пов'язані, бо певні правила виходять з особливостей обладнання. Власне тому і буде тестування, бо поки сам не впевнений, не вивести правила.
Але є суто організаційна площина. Піротехніка, спорядження, тактика дій, імітація різної рукопашки - це питання, які не мають відношення до технічної складової лазертагу.
Тобто, можна, звісно, заморочитись її технічною реалізацією, але то буде дуже дорога гра.
Наприклад, різні репліки майлза тягнуть по 65к за комплект. Те, що можна вирішити організаційно, треба так і вирішувати.
- За это сообщение автора Comandante Mario поблагодарил:
- ArCher
- Майор
- Награды: 4
- Сообщения: 7
- Зарегистрирован: 28 фев 2020
- Откуда: Kyiv
- Флаг:
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 6 раз.
- Команда: AMRF
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
Comandante Mario писал(а):Щодо СХП " безумству хоробрих співаємо пісню".
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.
=) З таким розкладом реконструкція ДСВ мала б втрачати десятчи якщо не сотні людей кожного року. Не кажучі вже про мисливців! Хоча там би втрати були з обох сторін =))
Насправді СХП не треба боятись, люди десятиріччами з ними грають в тактику і все ок.
Наш клуб готовий прийняти участь в тестуванні/іграх по лазертагу. Є декілька СХП стволів, якщо пошуршати позбирати по Одесі, то невелику гру типу 4 на 4 чи навіть 5 на 5 можно буде організувати
- За это сообщение автора beseda2004 поблагодарил:
- Myroslav
- Генерал-майор
- Награды: 7
- Сообщения: 108
- Зарегистрирован: 25 июл 2015
- Флаг:
- Благодарил (а): 41 раз.
- Поблагодарили: 203 раз.
- Позывной (Ник): Чапай
Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.
beseda2004 писал(а):Comandante Mario писал(а):Щодо СХП " безумству хоробрих співаємо пісню".
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.
=) З таким розкладом реконструкція ДСВ мала б втрачати десятчи якщо не сотні людей кожного року. Не кажучі вже про мисливців! Хоча там би втрати були з обох сторін =))
Насправді СХП не треба боятись, люди десятиріччами з ними грають в тактику і все ок.
Наш клуб готовий прийняти участь в тестуванні/іграх по лазертагу. Є декілька СХП стволів, якщо пошуршати позбирати по Одесі, то невелику гру типу 4 на 4 чи навіть 5 на 5 можно буде організувати
Дякуємо.
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1672
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2518 раз.
- Поблагодарили: 3031 раз.
- Команда: Гвардія
Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.
Арчер по дальности +, именно так и должно быть. Постепенно поймём, что нам надо, и будет править и правила и матбазу, как это было в страйке и армс. Пнв в страйке рулит, но если ввести подсветку выстрела, уже будет не так весело. Стрельба на вспышку очень эффективно работает, это я вам говорю как человек, с имитатором вспышки на пулемёта, испытывал. Да и не помешала нам ночная оптика противника пропустить группы нападения над собой и удалить в спину) Все испортила потеря связи и меткий дружественный огонь. Схп тоже не пугают ничем, кроме цены бк. Вопросы у меня пока возникают по пиротехнике, люблю я наши гранаты, а народ наверняка не захочет больше носить очки... Надо брать комплекты, дальномер, и ехать пробовать. Точность, пристрелка, дальность, скорострельность - мы можем ВСЕ. Надо только захотеть. И сделать))) В любом случае буду участвовать. Считаю это правильным и логичным развитием проекта
- Полковник
- Награды: 7
- Сообщения: 12
- Зарегистрирован: 22 мар 2008
- Флаг:
- Благодарил (а): 0 раз.
- Поблагодарили: 9 раз.
- Команда: Гвардія
Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.
Я считаю что нужно дождатся хотябы первых тестов оборудования и уже после этого. Задовать вопросы из них соответсвено проаести последующие тесты и так далее. Через какое время унас будет какаято информация и тогда уже можно будет чтото решать.
- General of the Army
- Награды: 22
- Сообщения: 670
- Зарегистрирован: 15 мар 2014
- Откуда: Одесса
- Флаг:
- Благодарил (а): 119 раз.
- Поблагодарили: 494 раз.
- Позывной (Ник): Memphis
- Команда: Bandidos
Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.
Проєкт тестування лазертагу, офіційну стратегію розроблено стороною AMRF північного регіону.:
https://docs.google.com/document/d/147Z ... sp=sharing
Відповідальний за виконання Маріо.
Всіх зацікавлених в розвитку проєкту прошу скидатися. Подробиці по лінку наведеному вище.
https://docs.google.com/document/d/147Z ... sp=sharing
Відповідальний за виконання Маріо.
Всіх зацікавлених в розвитку проєкту прошу скидатися. Подробиці по лінку наведеному вище.
Тільки байкер може зрозуміти, чому собаки люблять висовувати голови з вікон автомобіля.
- Маршал
- Награды: 17
- Сообщения: 1672
- Зарегистрирован: 15 окт 2007
- Флаг:
- Благодарил (а): 2518 раз.
- Поблагодарили: 3031 раз.
- Команда: Гвардія
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3